Sunday, January 31, 2010

:: hari menjadi ikan ::

Date : x hengat bile, tapi hari jumaat
Time : Kol 3 pm
rombongan sebanyak 2 buah kete dgn penuh smngt tanpa sebarang plan..
menuju ke port dickson..
hoyeeeeeeee...!!!!

sbnrnye malas nk g sbb aku.. mmg terkenal dgn takut burn muka.. hahahampeh..~~
ha la..almklumle..muke suda penuh dgn kakak pimples, jika ditmbah ngn burn..apekah hasilnye??
tapi..dgn penuh kepasrahan, aku g gak sbb terexcited mo g men air..
--- agak hyperbola alasan aku rasenye--- 

silela menghayati gmba2 spnjg proses aku ngn kawan2 cube mnjadi ikan
 
benti jap solat asar otw g pd
ye..muka aku mmg poyo tahap gaban tyme neh

 
berdua lebey baek smbil berpimpinan.. hahaha

 
d cni aku telah hadir
  
proses2 menjadi ikan

byk lg gmba sebenarnye yg teringin sgt nk share kt cni..
tp tenet ni tetap menjeleskan dengan diriku..
lambat yg amatt..!!!!!

kalo rajin, kalo sudi.. sile la ke MUKABUKU fafa ye..~
=D

oh yes.... it was among the most precious moment ngn mmber 
lepas mnjadi ikan dengan jayanya di ptg hari
mlm berdinner bersama2 kt kdai..
sgt beshhhhh..~ 

No comments: