Friday, March 5, 2010

:: HARI INI.... ::

hari ni..
pagi2 lagi aku da bgn.. pastu tdo balik..pastu bangun balik..
niat kt hati nk balik slyg awl2 pagi.. sbb xmoh kene panas sgt2
almaklumla.. 
perjalanan hari ni, x dapat diteruskan smpai ke stesen kepong..
kena nek bas plak from kl.. 
[saje..mls nk soh mama amek kt stesen kepong tuh.. jaoh gak.. ciannn mama ]

hari ni...
lagi skli aku naek komutr untuk balik slyg..
sbnrnye niat asal xnk balik pon dis week.. 
tapi.. ade bberapa hal yg nk kne setel..
sooooo.. selayang..!! here i come.. AGAIN..!! hahaha~ 
[baru je last week balik slyg ] =p

hari ni...
alhamdulillah..Allah mudahkan perjalanan aku..
masuk komuter.. org x brape ramai sgt.. dpt gak tmpat duduk
kalau tak...alamat berdirilah smpai kl..
alhamdulillah jugak.. aircond komuter berfungsi dgn baek..huhu..

hari ni...
lepas da lame x balik nek bas..
akhirnye..lagi skli aku cube naek bas..
tunggu la kt sogo tu.
terjenguk2 bas metro no 50 or 55..
dalam hati  ckp " cptla dtg..aku da lapo neh..penat..panas "
tengok2.. x datang2 gak..
ttibe, ternampak bas rapid kl.. no 209.. tulis : "TAMAN INTAN BAIDURI "
errrr... betol ke ekk?? sjak bile plak bas nih smpai kl..huhu..
nak tak nak, sbb da x sabar gt nk balik.. g je la ngn muke poyo tanye pakcik tuh

"pakcik..intan baiduri bley ea ??" [terasa gak tu mcm soklan bodo sbb da terang2 tulis kt depan bas tu INTAN BAIDURI "] hahaha.. wuteve la.. yg penting.. kalo aku x tanye.. aku yg rugi 
bak kate pepatah ||| malu bertanya sesat jalan..||| hak3
P/S :: kene bayar 3 hengget.. :-w.. 

hari ni...
alhamdulillah.. aku skli lagi slmt smpai kt umahku terchenta selepas sminggu kat nilai [lame kan???? ] :D
n.. bile smpai kat umah..ternmpk 2 kotak kt atas meja..
kotak kaler oren.
bukak2 kotak tu.. rupe2nye.... ade kek...!!!!
lantas........................

hari ni....
MAMA..!!!!! EPI BESDAYYYYY..!!!
meh meh nk cium..!!!!
mmmmmuaahhhhh mmmmuuuaahhhh mmmuuaaahhhh..!!!
urghhhh.. aku lupe nk wish kt mama smlm.. -_-"

" mama..ila lupe nk beli adiah.. 
tp ila dah bagi ciuman kt mama tanda syg ila kt mama" 
*inilah pn.mama ku cyg*

hari ni...
mama pon x sangka pagi2 tgk2 ade kek atas meja..
mama xtaw sape yg letak..
tanye aiman.. aiman pon xtaw..
sape lagi yg de kat umah...
hehhehe.. op cos la  AYAH..!!!
ayah wat surprise kat mama.. waahhhhhh..!! terharu seyh..~

hari ni...
ade lagi 1 perkara yg menggembirakan..
tapi.. biarlah dulu smpai semua selesai..

hari ini...
semoga hari esok lebih baik drpd hari ini..

No comments: