Saturday, July 17, 2010

BILA DIHUJUNG TANDUK

Cuba anda-anda bayangkan; pejam mata sekarang, pejam rapat rapat, dapatkan feel ye. Okey, sekarang, bayangkan anda berada di atas tanduk lembu yang sangat sangat tajam. Ibaratnya, anda duduk kat bucu yang paling tajam lah en.. Haaaa.. rasa ape? cuak en? comfirm!. takut oh kot kot tergerak sket, tertembus la tanduk lembu tu kat ****** anda.HAHAHA

Well, diperumpamakan cenggitu la situasi aku skrg ni. This monday, da kene submit report Industrial Training of Firm.. sgt2 menyesakkan kepala dan dada. Perlukan bekalan oksigen yang secukupnya. siapkan report praktikal bukanlah kegemaranku. TAK SUKA TAK SUKA. Tolonglahh, len kali jangan suruh wat report eh eh. heeee

Untuk membuat report ini, kita perlukan barang-barang berikut :
1) LAPTOP [ohh, sedey, laptop ni hampir menemui ajal]
2) Buku log
3) Buku nota tambahan untuk conteng conteng masa praktikal
4) Salinan- salinan kerja yang disiapkan sepanjang masa praktikal
5) Pen Drive  [ nanti nak save, bwk g kedai, pastu print ]
6) Contoh contoh report LI yang bes bes. Boleh kopi dan pasta. ngehehe.
7) Kesabaran
8) Penelitian
9) Kesungguhan

Takde masa dah nak main2. Aku taknak ****** kena cucuk ngan tanduk lembu.
HOHOHO

Majulah report untuk negara!
Sekian, terima kasih.
  Lappy yang sangat comel lagi penting, peneman di saat-saat begini
ohh, ni gambar lama.Sekarang, my lappy da tak comel cmtuh. :(

2 comments:

nuraitul said...

nie mesti kes wat kerja last last minute ek..huhuhu..gud luck.. :)

CIK FAFA said...

hehehe..bese la kan,kanak-kanak rajin.. :p ..well,da slmat anta dah..
tenkiu.. :)