Thursday, July 1, 2010

like sister;like brother

1 hari yang kening... eh silaP; Hening..
kami kami orang adek beradik yang terdiri oleh:
1) aku sebagai the sister
2) ee sebagai the brother selepas aku
3)aiman sebagai brother yang paling kecik
ohh..tidak dilupa; ENCIK AYAH tersayang. PUAN MAMA tiada disisi ketika itu
bersiap2 nak keluar ke destinasi yang aku sendiri tak berapa pasti pada ketika itu. skrg ni dah pasti lah!

okey, aku macam biasa, KOMFEM! siap paling lambat.
si the brother selepas aku mengeluarkan dialog yang aku dah lali dengar :
"huh; takde sape  boleh lawan ila siap paling lambat"
HAHAHAHAHAAHA. okey okey. SORRY! tak janji tak buat lagi -.-

bile da siap; hurmmmmmmmmmmmmmm,,,

si brother paling kecik
;
;
;
dok ngadap cermin kat depan, usha2 rambut lagi
jap2 lagi, betul2kan rambut lagi
pabilakala aku dalam bilik,si brother paling kecik masuk bilik, tgk cermin dalam bilik,
pabilakala aku da kua bilik pon, dia masuk lagi tgk cermin dlm bilik
pastu dalam insiden berlainan, ditambah dgn baju baru, kejap2 tanya; smpai kt dalam kete pon tanye lagi :
"smart en baju nih?? " agagagaga..~ OIT, de yg kene hempuk kang an.HAHA

pastuh ayat yang paling tidak boleh dibelah belah;
-
-
-
-
-
TU LA KO, AKU IKOT KO LA NI,
SUKA SGT NK BERGAYA BERGAYA, BERFESYEN FESYEN..

errrr...... TERDIAM =.=

ni lah si brother yang paling kecik
kau mmg hensem macam akak!
eh tak..ko mmg cantek mcm akak!
err... gile songsang ouh..
hurmm..
okay okay; ko hensem, akak cantek.SEBAB APA? sebab kita kan adek beradek.. KAHKAHKAH..

notakaki: Well. tenkiu kerana manjadikan akak pengaruh ko. 
TERHARU OUH.. sob sob............
PERASAN!

untuk si brother yang selepas aku; lenkali akak up story pasal ko plak eyh. jangan tacing- tacing.
nanti tak hensem macam akak.:D

---------------------
ini si sister a.k.a aku yang hensem X_X
MUAHAHAHAHA!




No comments: