Wednesday, June 30, 2010

errrr... MOTIF?
SAJE.
MAKANAN YG SEDAP. FULL STOP.
................................................................
eyh,japp, blom full stop, nak sambung lagi!
comma plak
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
hurm; speechless bila tgk gambar nih. tak mampu nak menahan gelora nafsu, tgk ah katun comey tu pon, gile ghairah en muka. MUAHAHA!


inilah aktiviti kebiasaan aku setiap kali bertemankan mereka2 itu
:(
its a fact yang sampai sekarang aku tak nak terima
Sory ah! mereka2 itu adalah kesayangan aku.ne bley suka2 hati nk jaoh jaoh.
"TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR, TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYA"
maksudnya; bila dah makan udang, jerawat naek, padanla muka. sape suruh makan udang!.
HAHA! okay okay,salah peribahasa..tade kaitan langsung -.-

tadi masa lunch with my colleageus, me, order NASI GORENG KAMPUNG.
KAWAN 1 : kamu nk smbal belacan tak?
AKU: nak nak.
lantas dtg bersama2 nasi beserta sambal belacan.
KAWAN 2 : eyh, tu smbal blacan kan? u bley ke??
AKU : alaaaa..ai makan sikit jek..
disambut dengan jelingan perli mereka HAHAHA! Well, langgar pantang. Ahh.. ai tak kesah! lantas makan tanpa mengisah apa apa. :D 

sebenarnya nak cakap kat sini, YEAH, I'M DEGIL TENKIU.

and nak menyeronokkan lagi keadaan, SEMALAM, ye, SEMALAM, baru je makan SAMBAL UDANG. om, SEDAPPP KOWTTT..~ i cant control myself. plz dont take me away from them.....

and lagi, skrg sdg MENDERITA dgn kawan kawan baru. 
CIK CIK PIMPLES YANG SANGAT COMEL, mashehhh kerana sudi MENDERITAKAN saya.

Well, kawan2 aku slalu kata : Weyhh.. ciannye. ilang nikmat tak bley makan Seafood.
Jawapan aku : Tu la, dah a mmg gile fev aku kowtt.. ttbe tak bley makan. tp, syukur, de org len yg ilang nikmat penglihatan, pendengaran, or anggota bdn len2.stakat xbley makan seafood, kecik punye hal, sbb aku tetap blasah je whenever aku rasa aku dah desperate sgt nak. then, tanggungla sendiri kan!

ala ala cenggini la aktiviti seterusnya!
sampai senget senget ah mulut kan..
KAHKAHKAH seribu juta doploh ratus ribu kali

No comments: