Monday, June 21, 2010

hoh!
ttibe tak penah2 g keje jalann jem dii awl perjalanan aku!
menghampakan sedikit kesemangatan aku nk g keje yg tak berape nk keje la.
ok; cuak dah. hari isnin. report to new department. ne bley lambat babe! kantoii ah kewibawaan aku en.haha.ok PERASAN.sejak bila cik fafa berwibawa.
err...tapi rasenye mmg berwibawa lagi bertanggungjawab kot.KAH3

ok sambung. sbnrnye da mmg set time mind la en, hari ni bebudak skolah yg rajenn sgt g skolah mcm aku zaman skolah2 dulu, da stat g skolah balik setelah berdua minggu bercuti.HOH.lame ah gak kan. aku cuti sem berdua bulan pon,mcm tak cuti. :(. tapi takpe, aku kan berwibawa.
----
maka sementelahan kepulangan mereka kanak-kanak ribena itu ke skolah la,KOT, yg menyebabkan jalan jem di mana ibu bapa mereka rajin menghantar anak2 ke skolah dan ibu bapa juga kembali bekerja stelah turut bercuti brsama anak2.hohoho. Ala-ala spend the precious tyme with ur kids la!GUD!

normal time of perjalanan : 15-20 mins
tadi; for the 1st time : 1 hour = 60 mins. LOL!

thing worst, xde vacant parking kat court.
oh yeahh, court's vacation da abes. back to normal. cases byk proceed mcm bese, means lawyer2 kmbali keje cam bese ah.
So, xpasal2 kene park jejaoh!(agak jaoh ah) jln byk sket; kurangkan lg berat aku kan.! SENGAL jek. :(

MORAL OF THE STORY ; g keje awal2
THE END.
bosan je cte neh. tapi tak kire ah. nk post gak.!
BYE!

No comments: