Sunday, November 14, 2010

EXAM LA PULAK

Siapa yang suka exam, angkat kaki!
err,, tayah la angkat kaki, busukk..HAHA



now,da abes 2nd week cuti
study week |ala ala la kann |
suppose mesti da banyak study, tapi.. hahahahampes..~ sangat tiada perkembangan yang memberansangkan -___-" ..ye.. i play too much.

dah nak raya haji dah..
exam will begin on 25th, my 1st paper.
debaran dan rasa kecuakan sangat2lah terasa
rasa semester ni seakan akan satu beban yang berat
aku taku, takut sangat aku tak mampu buat yang terbaik
aku takut sangat kena repeat.. Duhhh,seriously,tiba2 that comes to my mind.
sebab ni dah semester penghujung, if kena repeat, maksudnya, tak boleh grad next year :(

Alaa..ni yang mls ni nak berceritera kat kau ni blog, nanti mesti aku rasa nak nangis.
Tapi aku suka berstory telling dengan kau, sebab kau denagr je apa yang aku storykan.
kau memang baik..
HAHA


nahhhh, tadi dah berhempas pulas buat e-nilai, |the most hated part| just to get the exam slip.
sangat membosankan okey. 
aku lebih rela dia bagi borang OMR tu, pastu aku kaler2 itam guna Pensel 2B. ahah. i likeeee.!
baru la menyeronokkan untuk menilai para tenaga pengajarku. eheh. :)
6 subjek x 2 = 12 PENILAIAN.
haaa, bosan tak bosanla kau!

tapi, demi slip exam yang aku wajib dapatkan, aku pasrah.
Tekun, jujur, amanah, sabar dan penuh teliti aku menilai.haha.ok tak,takdela teliti sangat, sabar je yang betul..muahahaha.


hasilnya sangatlah memberansangka.haha.

Tapi, satu lah yang aku tak berapa nak paham,
apesal tah letak nama subjek dlm bahasa melayu, padahal kitorang belajar in english.. 
haihhh, aku memang tak puas hati la
kot ye pun bahasa jiwa bangsa, tak payah la tukar nama tu..
kalau nak bagi nama subjek tu dlm bahasa melayu, bagi je kitorang  belajar dalam bahasa melayu jugak.
haaaa, baru adil dan praktikal..
bahahahaa..


Apa pun, satu je aku mintak, doakan kejayaan aku eyh eyh :)


Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)
Semester I Sesi Akademik 2010/2011

Tarikh dan Masa Cetak:   14/11/2010     4:21PM
No Matrik :

No Sem : 9
Nama :

No KP :
Program : SARJANA MUDA SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG DENGAN KEPUJIAN
Fakulti : FAKULTI SYARIAH DAN UNDANG-UNDANG
Kod Nama Kursus Set Tarikh
Tempoh









LAA3073PROJEK ILMIAHKLBTiada Peperiksaan Akhir
LBA4133UNDANG-UNDANG ANTARABANGSA AWAM IIKLB25/11/2010
3 jam 0 minit

LBA5012ACARA SIVIL DAN JENAYAH DI MAHKAMAH SYARIAHKLB26/11/2010
3 jam 0 minit

LBA5023ACARA MAL IKLB29/11/2010
3 jam 0 minit

LBA5033ACARA JENAYAH IKLB30/11/2010
3 jam 0 minit

LBA5052AMALAN PROFESIONAL IKLB01/12/2010
3 jam 0 minit

LBA5553UNDANG-UNDANG PERDAGANGAN ANTARABANGSA
Assalamualaikum,sekian :)

No comments: