Monday, November 15, 2010

THE SWEETEST :)

Assalamualaikum :)
Tiba tiba kali ni nak menjiwangkan hati sekejap

I love this song, sooooo much.
Outdated ke aku? Sebab cerita Adamaya yang husband dia hensem bagai nak rak tu si isteri pulak cantik sampai buat aku cermin balik muka aku blessed pulak dengan si anak yang sangatlah teramat comel sampai aku rasa nak penyek2 kan pipi dia memang da lama dah abis tiba tiba aku baru nak post lirik lagu dia plak. 

Khokhohkhkoh, jap, semput.
.............
Haha,tapi aku tak kisah, outdated ke backdated ke, dating ke, hape ke,sebab tadi usya usya Youtube, terdatangsilang dengan OST cerita Adamaya tu.

The lyric, simple, and sweet, just like me.aagagaga. muntah la kalau nak muntah -____-"
Err,malas nak upload video, lammmbatt, so, lirik je yang ada. 

Dengan ini, terimalah..
YANG TERINDAH :)
..................
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna

Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu

Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta

Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta

Hingga aku rasa indah

kan dah kata, lirik dia simple & sweet :) sila hayati bait bait lirik itu.eheh.


sweet an an... ohhhhhhh ...|mood berangan jap, jgn kacau |

suami masa hadapan cik fafa;
wajiblah romantik seperti itu okeyh..hikhikhik |alahhhh,sekali sekala gelak degik eh gedik,takpe kan| :p..

sekian, wassalam :)



No comments: