Thursday, November 18, 2010

PORT BARU ; tapi bukan port klang -__-"

Well, well, well

eh,lupa pulak,
Assalamualaikum :)

Hari ni, dah 11 Zulhijjah :)
Semalam, umat islam dah merayakan Hari Raya Aidiladha
Tapi, jujurlah kan, memang raya haji kali ni very the sangat lah bosan
Tau kenapa? 
Tak tau? 


Aku pon tak taw... bhahahaha.
By the jalan..
CIK WANGI INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :).. ouuhhh, she's so adorable :) she ke? sebab dia macam comel, she la kot. miahaha.
INI GAMBAR  RAYA YANG TAK BERAPA NAK RAYA.siapa lagi comel, aku ke, beliau dlm gambar di atas..HAHA

Kembali pada tajuk yang diberikan oleh guru kelas
Yang sebenarnya, a day before raya,  berjalan kami sekeluarga untuk membeli udang
UDANG? ye, udang, sebab aku suka udang.
ok, takde kena mengena
tapi apa yang kena mengena kat sini is...  tetiba rasa macam nak g menziarah tempat yang baru..

err, menziarah ke? pelik bebeno munyiknye la..mcm ziarah orang sakit -___-" haihhh..
mengexplore :) ahha, sounds nice sikit..bhahahaha.
lantak la apa apa pun kan, tapi tergerak hati nak mengexplore TESCO KEPONG :)
yes yes, sebab tak la jauh sgt dari rumah
and parking FREE, paling penting.huhu
TESCO;VILLAGE MALL KEPONG :)

kalau ikutkan, tesco selayang tu lagi dekat kot
tapi one interesting finding, yang aku penah bercakap cakap pasal tu dengan someone

"TESCO tak ada lagi yang ada wayang kan"
AHHA, macam tu la lebih kurang ayatnya,eheh.
Haaaaa, tu la interesting finding nye.
Ada Cinema kot kat sana :)
MBO Cinema.

Well Done! Well Done!
pasni di sana boleh menjadi port baru untuk membuat wayang.. agagagaga~
bukan bukan, menonton wayang la.haishhhh. jangan noty noty okeyh.

Pastu kan, kan, de Celebrity Fitness lagi tuhh,, i likeeee, bolehla i memfitnesskan diri ini
muahahahahah. BERANGAN!

Pastu kan, ada SUBWAY. oh, tapi ini tak mengghairahkan berapa menarik minat aku, sebab aku bukan peminat SUBWAY.so, jalan tu boleh tutup dua belah mata. tak kesah.
unless ada pekerja dia yang hensem, 
aku bukak dua2 belah mata, siap tambah spek jadi 4 mata..haha.




Selamat Menonton:)
Tajuk yang diberi oleh Cikgu sudah dijawab, sekian
Assalamualaikum :)




No comments: