Wednesday, February 2, 2011

aaaaaaaa, BEN ASHAARI la (!) btol ke (?)

Bismillahirrahmanirrahim,

bet0l la, ingatkan bukan abg ben, tapi bila teng0k memang abg ben
sungguh, t0leh banyak2 kali p0n, tetap tak berubah.
memang abg ben..
waaaa..
beliau dengan siapa eh?


-----


beliau dengan aku la..!!!
sebab aku nampak dia dekat list FOLLOWER aku (!)
abg ben jadi follower aku wooooo!
bet0l, tak salah orang!



poyo?
aku p0yo bersebab..


yela, aku ini hanya blogger picisan,
tidaklah bersinar seperti blogger2 yang lain,
namun, mungkin terlepas sedikit, sangat sedikit sinarannya melalui lubang2 kecil yang tak nampak oleh mata kasar
lantaran itu, aku di'follow'



----

hahaha.ok, memang ini entry p0yo sekejap. sekejap je, tak lama pun..
kalau menyampah, tak mengapa, sebab memang nak bagi k0rang menyampah ^_^
kalau nak muntah pun takpe, lepas tu mkn la muntah tu, jadik macam badang, badan pun gempak gitu macam abg ben..
muahahahaha..

ok ok, gurau je -____-

sedikit ucapan ;
terima kasih abg ben kerana menjadi 'pengikut' ke-35 ku,
sobsob, terharu rasa dihatiku,
bolehlah nak syok sendiri lagi, jadi seperti dirimu. ^_^
.



oh ya, tak lupa juga kepada sahabat sahabat yang lain, yang turut sudi jadi follower aku
berkat segmen abg ben, mungkin :)

sayang sayang sayang semua!

CONTENGANKAKI;
Tengok ah, follower baru 41 pada saat entry ini dikarang.hahaha

sekian, wassalam :)




4 comments:

Haziq Yaacob said...

okay lahh tu..ramai lah jugak..tak lama lagi makin ramai lah tu..dh dpt follower br, jgn lupe follower lama! eheh

CIK FAFA said...

hahahah.. yeah..appreciate u guys.sgt2.ne bley lupe f0llower terdahulu =p

Tasha said...

eh, muka I pn terenterframe juga rupanya....hehehe....

CIK FAFA said...

tasha ; hahaha.haruslah enterframe ^_^ tanda perhargaan..cakk cakk cakk.. wehuuuu.. lots of luv :)