Friday, February 4, 2011

ARNAB YANG BERBUDI BAHASA (?)

Bismillahirrahmanirrahim;


Orang cina dah raya ke-2, aku baru nak kecoh bagai dengan zodiak arnab dia. ala c0mell c0mel kan. sebab tu la tak dapat dinafikan yang aku turut terkesan dengan sifat comel tu kan. muahahaha, macam nak sekeh je kan!

Gigi arnab? tak ada. Gigi kapak ada la. haha.

okey, i was born on 15th March 1987, tahun Arnab la ikut Tahun Cina ni. Tengok tv semalam, and dengar antara komen pengacara yang mengatakan orang yang lahir tahun arnab ni bersifat lemah lembut. haha kebetulan mama dengar, mama cakap " ADA ORANG PERASAN LA TU" -____-"

Lepas tu, yang si adik pulak cakap, " PATUTLA MUKA MACAM ARNAB" ..LOL! memang kurang sopan. but, i am more kurang sopan, bila reply his by this " LAHIR TAHUN TIKUS, PATUTLAH MUKA MACAM TIKUS (sambil menggayakan muncung2 tikus) " haha. okey, itu gurauan adik beradik je sekadar hiburan :)

So, lets check it out what are the characteristics of persons born in this year ;

Tahun : 1939, 1951, 1963, 1975, 1987, 1999, 2011

1)
Arnab merupakan zodiak yang mempunyai ciri paling gembira, berbakat, senang di dampingi, rendah hati (tidak sombong), tidak mudah ditipu, bercita-cita tinggi tetapi tidak terlalu melampau dan sentiasa beruntung dalam perkara yang dilakukan. Tiada sesiapa pun yang mengabaikan arnab kerana mereka merupakan teman yang baik dan tahu cara untuk menghargai diri sendiri. Arnab juga bersifat sosial, sifat marah yang terkawal, berbudi bahasa, licik, tenang dan sensitif kepada yang lain.
2)
Hati mudah tersentuh dan kaya kasih sayang. Anda gemarkan ketenangan dan kedamaian. Sifat diri yang tenang membuatkan anda jarang bertindakbalas pada cabaran dan musuh. Anda tidak gemar bersaing dan lebih rela mangaku kalah daripada hidup dalam tekanan.Anda gemar untuk berkomunikasi dengan masyarakat yang mempunyai sikap yang ceria atau suka berjenaka. Anda juga mampu bersikap romantis dan menarik minat orang lain untuk mendekati anda.

3) 
Percintaan : Bergantung harap dan hidup pada insan yang disayangi bukan cara yang bijak dalam hubungan kasih sayang. Sesekali anda harus bertegas dan membuktikan anda mampu berdikari agar orang disayangi lebih menghormati anda.
Anda baca, anda nilai sendiri diri anda ^_^
GAMBAR PARKINSON (SILA ABAIKAN) AKSI MENYOROKKAN GIGI KAPAK. -___-"


CONTENGANKAKI; 
Jangan percaya okey, ini sekadar suka suka untuk memeriahkan suasana :)
THANKS TO MISS GOOGLE :) sebab all those combined from from number of sources @ g00gle.



1 comment:

PinQib said...

GONG XI FATT CHOIII
•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*'
(\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*
(=' ;') •::::::::HAPPY RABBIT YEAR :::::::::::•
(,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*...*

|Journey from HELL|


Sorry lama Tak SINGGAH.