Saturday, March 5, 2011

pakar menyakitkan hati orang ?

aku bukan doktor pakar,
aku bukan jua peguam yang  pakar
apa  yang  aku  tahu,
aku  cuma seorang  insan  biasa  tetapi  luarbiasa  dan  pakar  menyakitkan  hati  orang



ye.....
aku  tak  matang
aku  belum  matang
secara zahir  mungkin  aku  dah  matang
tapi  belum lagi  matang  pemikiran
belum  lagi  matang  tingkah  laku

kesannya..
tingkah  laku  dan  pemikiran  yang  tidak  matang  ini  
hanya  mampu  menyakitkan  hati  orang



maafkan  aku

  kamu  memang  penyabar


contengankaki;

jangan  la  asyik tanya  aku  'bila  nak  kawen'  
aku dah  penat  oiii nak  jawab
boleh bikin  stress kepala.
haha
....
...
belum  ada  yang  masuk  meminang
ada  rezeki nanti ada  la
ada  paham?

sekian.


eh,  korang  pakar  macam  aku  tak?
-___-"

3 comments:

zOeY zAu YaH said...

haha saya pun pakar menyakitkan hati org..haha

Anuar said...

Life goes on... itulah dunia.haha. nice blog anyway.

CIK FAFA said...

zoey; hahaha. pakar melampau kan :)

anuar; yeahh..life must go on.. huhuhu. thx ya!