Friday, December 31, 2010

2010 belum lagi yang terbaik

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM;
------------
cuba korang tanya diri korang,
adakah korang telah melakukan yang terbaik sepanjang 2010 ni?
adakah korang  telah jadi yang terbaik (?)

kalau korang tanya aku, my answer would be : NO!

kenapa?

sebab itu apa yang aku rasa. aku rasa 2010 bukanlah tahun yang patut aku banggakan. aku belum mampu lakukan yang terbaik, dan aku belum jadi yang terbaik
kadang kadang, feel like give up nak bersungguh sungguh sebab hasil yang mendukacitakan
aku cemburu, sungguh, cemburu dengan kejayaan sahabat sahabat, cemburu dengan kepandaian diorang, cemburu dengan kecantikan diorang, cemburu dengan kekayaan diorang, SEBAB aku tak macam diorang :(

ohhh, emosi!?

tak bersyukur?

tak, aku bukan tak bersyukur.haippp, babap kang! tak baik taw korang cakap aku tak bersyukur. aku syukur, syukur sangat sangat dengan kehidupan aku sekarang ni. aku masih ada orang orang yang menyayangi aku, bersama sama aku, menyokong tindak tanduk aku. aku tak heran kalau ada yang membenci aku, sebab aku tak perlu orang yang macam tu untuk memporak perandakan kehidupan aku.

oh, emosi lagi | tiba tiba |

orang tanya aku apa azam 2011.
aku cakap, 'MACAM MACAM'(menjengkelkan kan?) -____-"

bagi aku, azam 2010, 2009 pun belum lagi tercapai,
selagi aku belum jadi yang terbaik,
selagi aku belum buat yang terbaik,
azam 2010 still akan dibawa ke tahun tahun akan datang :)
kalau dah jadi terbaik, nak jadi yang terbaik dari yang terbaik kan.( s0unds so tamak haloba, HA-HA, tapi aku percaya, hati nurani semangat korang pun mesti ada macam ni kan kan kan (?) )


2010, aku rasa macam gagal untuk dapat yang terbaik
antara yang paling ketara, mestilah result exam aku :(

sedih, sebab target tak tercapai, in fact makin merudum. hah, merudum! scary tak? haha
tapi, at the same time, bersyukur sangat, sebab lulus semua subjek.
Alhamdulillah, Allah masih sayangkan aku :)

bila tengok je result, tengok ada C+. C+ (?) ..........
ye, C+, bad kan, sampai berulang2 kali aku tanya kat en,beliau : " C+ lulus ke tak eh? " sampai agaknya dia pun macam nak hempuk hempuk kepala aku kat bantal ,haha. AMPUN eh !

tak malu ke gtaw aku dapat C?
erm, takpe, tu hakikat yang aku kena terima, sekurang kurangnya, LULUS. syukur sangat sangat sebab memang tu yang aku dah jangka, tapi ada lagi yang aku tak jangka, satu turn to +VE, but satu lagi the other way round.

see, sebab tu aku kata, aku belum lagi dapat yang terbaik
so, azam 2011, mestilah nak dapat YANG TERBAIK!


contengankaki: 
kamu kamu yang kusayang, doakan yang terbaik untuk aku okay! semoga kalian juga dapat yang terbaik dalam hidup kalian. Ameeenn....
luv ya lotsss! 
X0X0
--------
OH, SILALAH NYANYI LAGU FAIZAL TAHIR, ' GEMURUH JIWA' TU,lirik yang penuh dengan semangat. ^_^

 SELAMAT TAHUN BARU 2011
wassalam :)

No comments: