Monday, December 6, 2010

JOM DAPATKAN GA DARI SABAH!

 
Assalamualaikum pembuka bicara, 
pembuka bicara nak dapatkan GA,
GA diimport dari SABAH, jauhnya,
Cabaran nak dapat GA, ku sahut dengan gagah perkasa

hahaha, sungguh entah apa apa pembuka bicara
maafkan daku wahai cik anna <<< ini tuan GiveAway, sila klik utk maklumat lanjut

Due Date : 7th December 2010

dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah, 
begitulah sehari dalam hidup kita, mudah mudahan dirahmati Allah :)
Alhamdulillah, bersyukur aku dikurnia Allah, sempurna sifat dan sedikit COMEL :)
haaa, itulah aku, eehhee.. 
kata kena cerita pasal diri aku kan,
so, mestila kena kenal siapa orangnya dulu ( tak kenal, maka tak cinta..) harap harap, ramaila yang jatuh cinta kat aku lepas ni.. muahahaha .. ^_^

entry ini juga memerlukan aku meletakkan gambar yang comel2..
errr, yg atas tu kira comel tak? -___-"
zzzzzzzz...

--------
diriku hanya insan biasa
dilahirkan dan dibesarkan di ibu kota
anak perempuan tunggal dalam keluarga
lagi lagi...err, anak kedua dan manja :)
haha, tak caya ke aku manja?
ok la, tak manja, tapi mengada -__-"

manja mengada dan COMEL kan (-___-")

kadang kadang boleh jadi sangat gila gila
dan kadang, boleh jugak jadi gila
dulu kecik kecik, memang suka baca majalah gila gila, 
ohhh, rindunya zaman kanak kanak riang gembira ^_^

GILA TAK? GILA TAK? |SILA ABAIKAN KAKI TERKEPIT ITU -__-"| and COMEL kan? haha
haaa, amek kau! juling tapi COMEL kan.. bahahaha

Aku memang cameraholic, HAHA, ade ke istilah tu -___-, tapi betul, sangat obsess ngan kamera
kalau orang taknak amik gamba aku, aku amik gamba sendiri, ade aku kesah? cak cak cak .tehehehe..~
Antara contoh  KECAMERAHOLICAN COMEL cik fafa
Mungkin juga, mampu untuk menjadi ayu sekali sekala,
mampu juga untuk menjadi sopan supaya direbuti oleh jejaka jejaka dan ibu ibu mertua;
|hak hak | muntah ijau | 
x caye? 
ayu tak? COMEL sopan santun ala ala wanita melayu terakhir kan? haha, xpe, sile la gelak,kalau nak gelak

 -----
Seorang wanita yang mampu menarik minat para penggemar bowling, (=_=")
sebab aku suka baling bola bowling,
longkang memang teman setia si bola kalau aku yang baling,
tapi aku tak kisah, sebab aku suka, kau boleh je kalau nak gelak terguling guling
SEE, gaya paling COMEL di abad ini (?) =.=
bolehla kalau nak gelak guling guling sebab aku COMEL

satu perkara yang memang tak boleh dinafikan sampai bila bila, oleh siapa siapa,
kaler PINK memang pujaan hati sejak sekian lama,
tiada siapa yang mampu memisahkan aku dan dia, 
sebab dah lama tersemat dalam jiwa,
oh, lihatlah, terbukti sudah betapa aku seorang yang setia.. |MUAHAHAHA |

alaaa, nak bukti gak ke?
COMEL kan bola PINK neh.. tthehehehhe (oh bola lagi besar dari muka  -__-")


akhir kata penutup kalam,
rasa macam dah over menconteng dan mengupload gambar tentang kecomelan
maafkan daku kalau membuatkan mata tuan GA berbalam balam,
cuma terovereksaited dengan tugasan yang diberikan
haruslah contenganku segera dihentikan.

( ohhhh, sangat penat untuk berlakon kecomelan -____-" )

P/S :
cik anna; tlg bagi perhatian pada perkataan COMEL yg berkaler pink yg disengajakan untuk memenuhi kriteria  :).. eheheheheheh

sekian, assalamualaikum :)

4 comments:

♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠ said...

tankxx joinnn ^^

♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠ said...

anda menang!!! antar emel ya nt ^^

Enna Banana said...

sayang! tahniah :)

CIK FAFA said...

heee, thx thx thx loadsss! cik anna ^_^


Cik Pisang; congratz to u too dear ^_^