Tuesday, December 21, 2010

KYOAZ.FORUMM.NET untuk anda

 

This is the time, oyeahhh!
to pay back adik aku, sebab dia dah tolong aku pagi tadi, ehehe

alkisahnya, as i stated dalam entry sebelum ni, dia ni memang la 24hrs mengadap lappy
jap kepala kat atas, jap lagi kepala kat bawah, jap lagi pulak kepala kat dapur badan kat bilik
hahahaha,hiperbola la puloksss kan
tapi, camtu la yang aku nak gambarkan keakraban beliau dengan cik lappy itu.

oklah adik adik abang abang kakak kakak pakcik makcik
mari ke sini, duduk renggang renggang,jangan pegang pegang, bertambah sayang, ewahhh (?) ,saya mahu menjemput anda semua berforum di laman sosial di bwah kelolaan adik saya
bagaimana caranya?

senang saja, tidak perlu wang, tidak perlu fotostat i/c bagai, cuma perlu KLIK sahaja link yang disertakan di atas sana, lepas tu, ikut je la arahan arahan dalam forum tuh. teeehehheh.

kat sana, then, kita bolehla berkenalan antara satu sama lain dan merelease tension sebab dicussion yang santai santai membolehkan anda meregangkan otot2 anda yang kejang, h0h0h0h0h, jadi, marilah, ayuhhh segera dapatkan jejaka terhangat di pasaran....
-----------
SELAMAT BERJAYA U ols! terima kasih daun ketum kerana mengsupport.
haippp, daun ketum (?) eheh, silap la, daun kelapa, boleyh (?) -__-"

sokonglah barangan buatan malaysia. |tetiba|

contengankaki: kena paksa ngan adik soh promot. bahahahhaa, kau memang d best kan!


,

No comments: