Tuesday, January 11, 2011

today with miaw miaw :)


CEWAhh cewahh dan cewahh

eh eh, lupa pulak, 
ASSALAMUALAIKUM korang!

kali ini entry pendek je
saje saje nak tunjuk gambar ni
menunujukkan bahawasanya aku mempunyai sifat penyayang terhadap si miaw.hahahaaha
kejadian berlaku siang tadi, kat fakulti aku, lepas kelas

si miaw da kenyang da tuh, so kena paksa amek gamba pulak
tapi beliau taknak, beliau nak landing, seb baik beliau berkelakuan baik

lepas da amek amek gambar ngan miaw, aku pun balik la.
gambar lain taknak la upload, t ramai pulak yang terpikat dengan sifat penyayang aku ni
the end.


so how? short & sweet kan(?) ^_^ 
hahahahaha

CONTENGANKAKI:
kagum dengan student yang bagi makan kat si miaw ni. siap ada stok makanan kucing :)
aku? aku cuma hulur hulur je kat miaw. s0nok tengok miaw makan. pastu amik gamba je la..teeeheeheh


3 comments:

Anonymous said...

same la ngan sy.. i luv cat

-tansrix

PinQib said...

sy ok je ngan kucing. xda la terlebih suka ke apa

Akhirnya. Confession| Untuk orang SINGLE|

n0n0i♥a'n'l said...

Alamak.. teringat plak kucing sy yg dah takde tu.. R.I.P Tora =(

Warna bulu dia sama lah.. hehehe...

-r0se_lady85 ;D